Senaste artiklar
Marknadsföringen av September Open får kritik: "Nästa år tar vi tvåspråkigheten bättre i beaktande också på banderoller och vägskyltar"
Det medeltida evenemanget September Open förväntas hämta tusentals personer till Dalsbruk på Kimitoön under veckoslutet. Men alla är inte nöjda med hur evenemanget har marknadsförts.
Tiktok en guldgruva för företag som vågar slappna av – appen får fetaost och smink att ta slut i butikerna och böcker att klättra på topplistorna
Företags avslappnade ton på Tiktok går hem bland unga.
Skumma samarbeten och smygreklam – finländska streamare tjänar pengar på olaglig marknadsföring av utländska onlinekasinon
"Det här är ett ämne man inte får röra."
Så riktades valreklamen i riksdagsvalet - fem slutsatser av vår granskning med er
500 skärmdumpar av reklam som visats bara för vissa utvalda.
Yttrandefrihet på jobbet - vet du vad du får säga?
Vad får man som anställd skriva på sociala medier?