Hoppa till huvudinnehåll

Senaste artiklar

Googles rättstvist i Frankrike avgjord: Döms till 220 miljoner euro i böter

Har gynnat sina egna tjänster i onlineannonsering.

Kommuner piffar upp logor och sloganer – frågan är väl varför

Kommuner förnyar sina sloganer trots pr-folkets tvivel.

Är rean för bra för att vara sann? Det här kännetecknar en bluffrea

Bluffrea vanligt bland elektronik- och modeföretag.

Reklamen är ett steg före dig

Reklamen påverkar dig varje dag.

Veikkaus lägger kritiserad reklam på hyllan –  Vd: “Vi har begått misstag”

En reklamkampanj väckte diskussion på sociala medier.

Så mycket satsar partierna på Facebookreklam inför EU-valet – SFP bland topparna

Nya uppgifter om pengar bakom politisk reklam i Finland.

Lika många kvinnor som män har nu allvarliga spelproblem i Sverige

Också i Finland spelar allt fler kvinnor penningspel.

Så riktades valreklamen i riksdagsvalet - fem slutsatser av vår granskning med er

500 skärmdumpar av reklam som visats bara för vissa utvalda.

Sjundeå skippar planeringstävling för kommunens logo

Ekonomiska utmaningar sätter stopp för tävlingen.

Backman: Veikkaus försvarar monopolet med dimridåer och översittarattityd

Marknadsföringen prickas årligen – men Veikkaus blundar.

Kommentar: 378 sidor intim, personlig information – du är inte ens värd 50 cent på Tinder

Vad är priset vi egentligen betalar för dejtingappar?

SFP-kampanj åker snålskjuts på finländska medier – men betalar Facebook för reklamen

Tidigare har medier fått en större del av valreklamen.

Stadsdirektören i Raseborg om reklamskyltarna: Vill bara ha bort vilda västern

Medger att första informationen borde varit tydligare.

Visa fler Du är på sida 1, gå till följande sida