Hoppa till huvudinnehåll

Senaste artiklar

Företag i Vasaregionen går samman för att locka arbetskraft

Riktar sig till personer i början av karriären.

Raseborgarna både belåtna och besvikna med sin hemstad

Undersökningen bidrar till Raseborgs varumärke.

Googles rättstvist i Frankrike avgjord: Döms till 220 miljoner euro i böter

Har gynnat sina egna tjänster i onlineannonsering.

Närpes vinnaren i språkpodden Näst sista ordets tävling om Svenskfinlands bästa slogan

"Staden där allt är möjligt" är Svenskfinlands bästa slogan.

Ingå kommun börjar marknadsföra tomterna på Västerbrinken

Det blir ingen ekoby på Västerbrinken.

Raseborgs stad vill skärpa sin image och locka nya invånare

Staden är på jakt efter det äkta Raseborg.

Karleby satsar på nytt varumärke – Karlebyborna ska få påverka

Handlar om ny slogan, logo och marknadsföring.

KKV: Veikkaus marknadsföring följer inte bolagets principer om ansvarsfull verksamhet

Veikkaus borde enligt KKV förnya sin marknadsföring.

Veikkaus inför obligatorisk ID-kontroll och minskar antalet spelautomater med 8 000

"Vi har misslyckats med att minska på spelberoendet."

Tipsbolaget Veikkaus presenterar åtgärder för att förbättra sitt rykte

Åtgärderna ska minska risken för spelberoende.

Reklamen är ett steg före dig

Reklamen påverkar dig varje dag.

Tobaksbolag stoppar kampanj på sociala medier – bröt mot sina egna regler

Kampanjen använde sig av så kallade influerare.

Borgå stad betalar för smicker på sociala medier, och det fungerar

Borgå anlitar kända influencers för att marknadsföra staden.

LU: Ingen festival med iskaruseller i Lojo i vinter

Festivalen ordnades första gången i vintras, då kom 20 000.

Visa fler Du är på sida 1, gå till följande sida