Hoppa till huvudinnehåll

Senaste artiklar

Gula skyltar med texten Black Week i ett skyltfönster.

Vart tionde Black Friday-erbjudande är falskt – nya regler ska få bukt med fejkade rabatter

Snart måste affärerna uppge det lägsta priset som en produkt sålts för under den senaste månaden. Genom nya regler hoppas man kunna motverka fejkreor.

turister

Bra turistsommar i Borgå, men inte lika många besökare som innan pandemin

De utländska turisterna börjar hitta tillbaka.

En man som sitter vid ett skrivbord på en gräsmatta i Billnäs bruk.

Många vill vara med och tävla om att få distansjobba i Raseborg

Flera hundra personer har ställt upp i tävlingen.

Häst och riddare på tornerspel.

Marknadsföringen av September Open får kritik: "Nästa år tar vi tvåspråkigheten bättre i beaktande också på banderoller och vägskyltar"

Det medeltida evenemanget September Open förväntas hämta tusentals personer till Dalsbruk på Kimitoön under veckoslutet. Men alla är inte nöjda med hur evenemanget har marknadsförts.

Vasa centrum.

Företag i Vasaregionen går samman för att locka arbetskraft

Riktar sig till personer i början av karriären.

Ett klocktorn

Raseborgarna både belåtna och besvikna med sin hemstad

Undersökningen bidrar till Raseborgs varumärke.

Haminan Googlen sisäänkäynti.

Googles rättstvist i Frankrike avgjord: Döms till 220 miljoner euro i böter

Har gynnat sina egna tjänster i onlineannonsering.

En infoskylt med kartor över Närpes. Till vänster om skylten två gula parkbänkar.

Närpes vinnaren i språkpodden Näst sista ordets tävling om Svenskfinlands bästa slogan

"Staden där allt är möjligt" är Svenskfinlands bästa slogan.

Ett elementhus utvändigt som är nästan klart, bara taket fattas

Ingå kommun börjar marknadsföra tomterna på Västerbrinken

Det blir ingen ekoby på Västerbrinken.

Gamla stan i Ekenäs.

Raseborgs stad vill skärpa sin image och locka nya invånare

Staden är på jakt efter det äkta Raseborg.

Visa fler Du är på sida 1, gå till följande sida