Senaste artiklar
Marknadsexperter: Fortum borde ha berättat om de ökade riskerna mycket tidigare
Fortum gjorde en 9 miljarders förlust under andra kvartalet.
Ingå kommuns glada reklamkampanj väcker önskad uppmärksamhet - responsen har varit positiv till 99,9 procent
2021 planerar Ingå satsa 91 800 euro på marknadsföring.
Intresset för ljusreklamtavlor ökar i Borgå - staden har utarbetat riktlinjer för vad som gäller
Ljusreklam bör varken störa invånare eller trafikanter.
Facebooks striktare annonsregler stämplar oftare innehåll som politiskt – feministiskt material blockerades
Feministiskt innehåll avläses som politiskt av Facebook.
Reklamen är ett steg före dig
Reklamen påverkar dig varje dag.
Veikkaus lägger kritiserad reklam på hyllan – Vd: “Vi har begått misstag”
En reklamkampanj väckte diskussion på sociala medier.
Politiker struntar i massan och skräddarsyr valreklamen till utvalda grupper på nätet - vad får du för valreklam på sociala medier?
Skicka oss valreklam du ser på sociala medier.
FBI utreder om Tesla försökt vilseleda placerare och kunder
Utredningen gäller Model-3-bilar.
Nu ska det bli ordning på gatureklamen i Karis och Ekenäs
Enhetliga skyltar och elektronisk reklam tas i bruk.
Regeringens normtalko fortsätter: Radiokanalerna kan nu fyllas av reklam
Expert: Kan leda till förlorade lyssnare.
Facebook skärper övervakningen av politisk marknadsföring
Annonsörer måste verifiera sig med identitet och position.
Gjorde medierna bort sig? - Gjorde HBL sig skyldig till smygreklam?
Gjorde sig HBL skyldig till Smygreklam eller inte? Rösta!
Reklam för våld och cannabis kan dyka upp i mobilspel för barn
Det är svårt att säga hur man undviker reklamen.
Framgångsrikt kvartal för Alma Media - men annonsmarknaden sviktar
Finlands ekonomi växer, men inte annonseringen.
Åbobyrå kommunicerar på kundens villkor
Å Communications är ÅU-förlagets kommersiella kommunikatör.
Plugga vid ÅA: Internationell marknadsföring
Etiken viktig i internationell marknadsföring vid Åbohanken.
Oklara prisuppgifter vanliga i bilreklamer
Myndigheterna hittade i fjol många brister.
Soldiers of Odin delade ut direktreklam i Karleby
Karlebybor fick flygblad rakt ner i postlådan.
”Annonser i Östnyland är jätteviktiga för oss”
Annonsörer avvaktar hur prenumeranterna beter sig.
Förbundspennan: Räcker det att vara bäst?
Klädmärke sponsrar bara personer med mer än 300 000 följare.
Åbohallen byter namn efter köttkrig
Får snart sitt femte namn.
Hangös dubbeldäckare sönder - ersättande buss trafikerar
Osäkert om och när dubbeldäckaren kan börja trafikera igen.
Östeuropeiska kvinnor erbjuder sextjänster i Österbotten
Bättre inkomster lockar.
Raseborg marknadsför sig i ny kampanj
Målgruppen finns i Nyland, särskilt huvudstadsregionen.
"Precis som med bastun, känner vi stolthet över Nokia"
Nokia säljer sin mobilverksamhet till Microsoft. I grund och botten handlar det här om business, men eftersom varumärket och företaget har långa traditioner, och är det som satt Finland på världskartan, så finns det ett väldigt starkt det emotionellt värde i affären.
Idas arkivblogg: Älska dina prylar såsom dig själv
Varför är det så lätt att bli småkär i sin iPhone?
Företagen bakom konsten
Kiasma sponsoreras