Senaste artiklar
Elbolaget sade upp Per-Eriks avtal, men kan inte betala ersättningar: ”Kassan är tom”
Cirka 70 000 kunder drabbas.
Aggressiva elbolag försöker desperat få kunder – arg villaägare i Ingå: "Helt falsk marknadsföring, bedrägeriförsök"
Rekordmånga klagomål till konsumentverket.
Närmare två tusen anmälningar om problem i samband med bilservice varje år – myndigheter uppmanar kunder att kolla fakturan noggrant
Brister och fusk ingen överraskning för myndigheterna.
Giftiga kemikalier i barnvagnar
Konsument-tidningen testade barnvagnar på kemikalier.
Nokian Renkaat: Ingen orsak att betala skadestånd
Företaget anklagas för att ha manipulerat däcktest.
Konsumentförbundet: DNA hotar kunder
Teleoperatören DNA har försökt skrämma sina kunder för att hindra dem att byta operatör. Det säger Konsumentförbundet som kräver att operatören genast slutar med den aggressiva marknadsföringen.